Onsdagslunch

Idag måste jag säga att jag lyckades.

Fick i alla fall bra beröm från Åsa när det gäller dagens lunch.

Jag hade fixat pastarör med ostsås och till det fick vi kyckling, bacon och stekta grönsaker.

Även jag tyckte faktiskt att det var MUMS!

Jan får samma portion i matlådan tills imorgon. Intressant med hans utlåtande. Han vill ju mest ha vanliga hederliga makaroner om det ska vara pasta.

Sen gick även Yatsyomgången bra för mig idag vilket gjorde lunchtimmen till en mycket trevlig stund.

Revansch nästa onsdag Åsa eller?

Ha de bra allihop


Kommentarer
Postat av: åsa

Maten var så god så ! Och revanch blir det absolut !

2010-04-22 @ 10:02:19
URL: http://lifeofamaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0